Smye57 Simgenurg 36.haftada gittiğimde dönmüştü ama Kanala girmemişti 38de gittiğimde kanala girdiğini söyledi doktor
Rabia06 Simgenurg Benm kızlarmda ikiside 29 haftalıkken dönmüşlerdi doguma kadar da öyle kaldılar bunda nasıl olur bilmiyom
ikimelekannesi___ Simgenurg 27 haftada makat gelişti 30+6 devlete gittim baş geliş dedi Tekrar özele gittim yine baş gelis dedi Bende hissediyorum zaten makat geliş oldumu çocuk hareketleri kasıklarda ve vajina da çok ciddi ağrılar yapıyor ama şuan daha çok karnimda hissediyorum
tatliiannnee Simgenurg 33+1im dun gıttım kontrole makat gelıs hıc bas geliş olmadı 1 ay sonraya randevu verdi 37 hafta Olcak ı zaman donerse normal. Dogum donmezse sezeryan dedi
eminegulbalci Simgenurg benim hiç dönmedi 😂 22.haftada doktor makat geliş dedi 39+5e kadar bekledik dönmedi mecbur sezeryan oldum