Svda06 Kizlar iki aylik oldum ama istahim kapandi hicbisey yiyemiyorum normalde kiloluyum daha once cokta yiyodum aslinda ama simdi bir öğünü kendimi zorlayarak yersem yiyorum yoksa yok bebegime zarar gelir mi
yigitinannesiiiii Svda06 ilk 3 ay bende hiç bişey yiyemedim canım kilo almayı geçtim kilo vermiştim bebek senin yediğinden beslenmediği için korkma bebeğine sıkıntı olmaz sadece sen halsiz olursun o kadar Meyve tüketmeye çalış en azından enerjin yerinde olur
Obirgebe Svda06 gelmez merak etme canm 😅 8 aylığım hala iştahım yok ama yinede aç kalmamaya çalş tansiyonun falan düşmesin
Fatma_s Svda06 15. Haftam bitmek üzere 16. Haftaya gireceğim hala 0 iştahım var 😬 normalde yediğimin 3te 1ini zor yiyorum🤣
ednrkhrmnn_ Bende 8+5im İştahsızlık 6. Haftada daha çoktu şimdide iştahsızlık var herşeyden tiksindim 5.5kg verdim , bayanın dediği gibi halsiz kalıyorum bugün kalkamadım hiç