cgnduru bana pıhtılasma riskine karşı asprin bile veremedi doktor cunku bana yasak. Mide kanamasi ihtimalim oldugu icim yasaklamişti doktorlar. Ve simdi en en doktorumum yapabildigi bebe asprini verdi onu da iki günde bir içiyorum. Sanki midem deliniyo gibi hele midem bulaniyo ya kusuyorum nası yanıyo 🥲🥲🥲 acaba doğal bi yöntem var midir rahatlatabilcegim. Allah kolaylik versin bize cidden. Cunkü gaviscon falan senelerce kullandım😶