Şöyle söyleyeyim eğer o hastahanede doğum yapacağınıza karar vermişseniz muhasebeye gidip kaydınızı açtırın çünkü erken kayit açtırırsanız sonradan gelen zamı size yansıtmıyorlar
30 haftalik iken kaydimı açtırmıştım herseyden habersiz 1 hafta sonra zam gelecek demişti 33 haftalık acil sezeryan oldum ve zamdan etkilenmedim nacizene tavsiyemdirb🌸