Selcandogan Arkadaşlar bugün 29+3 olduk ama dünden beri bebeğimin hareketleri baya azaldı acile gittim kalp atışı normal çıktı nst ye girdim sancım falan da çıkmadı bu haftalar da hareketin azalması normal mi sizce ?
NurM1 Selcandogan bende öyleyim 26. Hafta diyim bazen dalga dalga yaparken dışarıya bazen tık yok ve korkuyorum kendi kendime