oznuroznur07 Sancı 1 dk filan sürüyor, hafiften yükseğe doğru çıkıp zirve yapar sonra azalarak durur. Sancı aralıkları başlarda 15-20 dk, sona doğru 5 dk, 2 dk filan olur. Doğum en yakın zaman diliminde artık hiç durmadan gelir ki zaten o sıralarda doğuma alınırsın ıkınma hissi gelir.
Sancı geldiği zaman yavaş yavaş burnundan nefes al ağzından üfleyerek ver, mümkün olduğunca ılık su tut beline kasıklarına, pilateste hareket et, squat yap. Bunlar hem ağrıyı hafifletir hem de açılmaya yardımcı olur.
Ben en başından kendimi en zoruna hazırladığım için son yarım saate kadar zorlanmadım sesim bile çıkmadı, o son yarım saat giderek zorlaşıyor en son artık dayanamayacak gibi oluyorsun çünkü artık bebek çıkmak üzere.
Ayrıca bana doktor yatakta kalkmaya izin vermedi ama keşke bu dediklerimi yapabilseydim diyorum, belki de daha da kolay olurdu her şey. Ikinciye kısmet artık 😁