Arkadaşlar eşim korona pozitif çıktı yani. Benimde boğazlarım aciyor, 3 gündür ishalim, ve hapsurma var.. %99 bende koronayim daha öncede oldum ve çok ağır geçirmiştim. Doktor randevum vardı dün gidemedim başkasını riske atmak istemedim ama eve gelip bana test yapanda yok nereye gideceğim nereyi arayacagim bebeğime baktırmak istiyorum.. siz nasıl atlattiniz neler yaptınız bu süreçte