Nisa1710 benguuusk bence hastane çıkışı çok çok almamak gerekli. Body tulum pijama bunları ayrı ayrı almak daha mantıklı ve kesinlikle mevsimine göre alın ben haziran da doğum yaptım yenidoğan kalın giydirirler diye kalın ceketler bodyler almıştım çoğunu giydiremedim
Deryak52 benguuusk doğum Normel mi sezeryan mı olacak bebek us baş çok koy battaniye 3 tane felan koy mama biberon damaklı emzik bebek yağı silme bezi kendinede us baş çok koy
Deryak52 benguuusk tulum zıbınlar daha iyi kolay giyimi Yenidoğan bebekler için 2 saniyede giydirebiliyorum acemiler için daha rahat
mhmmddgc benguuusk Ben 3 tane 5li takım koydum. Her birinin içinede zıbın, iç zıbın çorap şeklinde ayarladım. Yedek 3 tanede zıbın koydum. Müslin örtü koydum 2 tane hava çok sıcak 1 tanede penye battaniye. Müslin örtünün birini beşiğe sericem diğerinide üstüne örterim. İlk kızımıda haziranda doğurmuştum adam akılı hastane çıkışı bile giyinmedi eve geldikten sonra. Hastanedede zaten yoğun bakımdaydı hazırladığım herşeyi öylece eve getirmiştim.
benguuusk Deryak52 doğum daha belli değil bebek önde gidiyor iri çatı muhanesinden sonra net birşey söylicek doktor
Nisa1710 benguuusk nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama kısa eğer ağustos gibi olur ise kısa kollu da koymanı tavsiye ederim. Çok kalın giydiğinde bebekte sivilcelenmeler oluyor
minik_koala_ve_annesi benguuusk daha bende hazirlamadim 12 eylulse benimle ayni tarih insallah saglikla sihhatle gelsin canim
Nisa1710 benguuusk hastanede kalma durumu nasıl olur bilmiyorım ama ben 5 gün kaldım 6 şar tane koymuştum tam tamına yetmişti
Merveofs 3 tane 5li takım 1 müslin 1 penye battaniye 10 tane bez, 1 paket ıslak mendil. Doğum şu an normal görünüyor şükür ve hastanede kalma durumu olmaz aksi durum olmadıkça. C.tesi randevum var yine durumu öğrenip bakıcam gerekirse eklemeler yapıcam
Papatyam_annem Deryak52 sezeryanda Max 2 gün yatis oluyor o da yatırırsa genelde ertesi gün çıkarıyorlae tabi bebekte bir sıkınti cikmaZsa bu
Mutluluk22 benguuusk ben gerek duyup koymadım canım. Biberon yerine gerekirse şırınga kullanıyor hemşireler
Deryak52 benguuusk göğüs pompası almıştım ise yaramadı kullanamadım elle sağ biberon al mamada al aptamil
aksel1045 benguuusk kaç haftaliksiniz şuan bende uzun kollu aldım hep bebisin kilosu falan nedir şuan gelişimi falan
benguuusk aksel1045 33 haftalığız hastane çantası daha hazır değil birkaç eksik var 32. Haftada gittim en son 2420 demıştı doktor iri olucak 4 kiloyu bulur diyor ve önde gidiyor 1 hafta doktora haftaya gidicem bakalım kaç kilo oldu
aksel1045 Göğüs pompası falan koydum mama verme taraftarı değilim açıkçası baya zorlayıp indriicez artık sutumuzu
aksel1045 benguuusk bizde 33+5 olduk 35 te gidicez bakalım kaç olucaz kilomuz tombiş bişey olsun istyrum 2 çocuğum erken doğum oldu cnku 900 Gr oğlum doğdu 6 aylık 7 aylık 1870 Gr kızım doğdu bı tek gününde bu oğlum Soğucak ins kilolu olur