Gny18 ooo maşallah çok iyi 3 kilo almışsınız sadece ben 70 le hamile kaldım şuan 80 i görüyorum ve daha 21 haftadayız 🥴 çatlaklarda cabası😅😅 sağlık olsun ne diyelim bizim biraz kilo farkı çıktı teyzesi o biraz canımı sıkıyor ama inancım tam rabbim onları sağlıklı bi şekilde kucağıma vericek bu arada çatlakmış kiloymuş asla sorun etmiyorum elbette olacak kimi doğumda çatlıyor kimi hiç. Sorun değil önemli olan sağlıkları 🙏