Feridece28 Kızlar 31+6yım bugün sağlık ocağından hala tetanoz için aranmadım normal mi? 3 yıl önce felan bir kaza geçirip tetanoz vurulmuştum ondan olabilir mi??
birmeleginannesiiii Feridece28 bazen aramıyorlar aynı şekilde beni de aramadılar. 1 ay önce ilkini oldum bugün ikinciyi. Siz bir an önce kendiniz başvurun ocağa
yigitinannesiiiii Feridece28 canım bi arayıp sor en azından 1 doz da olsa vurul tetenoz aşılarının 5 yıl süresi var belki ondan aramamışlardır beni 9. Haftamda aramışlardı tetenoz aşınız yok işte 20 . Haftada aşı olucaksınız haberiniz olsun diye Sağlık ocağında gebelik kaydınız açıldımı bide bilgisi varmı sağlık ocağının
Ezgidenizak Bende tetanoz olmuştum 4 sene önce ama 21. Haftada direk aradılar bence yarın bir sorun en geç doğumdan 1,5 ay önce son aşınız vurulmalı
Fatma32 20.haftada kendim arayıp sordum gel dediler ilk doz yapıldı. 1 ay sonrasında da 2.doz yapıldı. Acaba telefon numaraniz falan mi guncel değildi yoğunluktan unutmuş da olabilir peşine düşün bence
Feridece28 yigitinannesiiiii bana hiç demediler benimde ilk gebeliğim bilgim yok mesaj attım ilgilenen kadına yarında mutlaka gidip bilgi alcam
yigitinannesiiiii Feridece28 kesin git canım çünkü bana 32. Haftaya kadar 2 doz olman gerekiyor demişlerdi belki senin 3 yıl önce aşın olduğu için tek doz yaparlar yada hiç yapmazlar en azından kafan rahat olur