Mucizemi_beklerkennnn Mrb kizlar bnim 2.gbeligim bi kizim olucak insallah 22 hftadayiz ama karnm hic ckmadi her goren bebek nrde dyo artk snirimi bozmya bsladi. Bi tane oglum war onda karnm hmen cikmsti we siwriydi bu braz yaywan sizde nsildi cok mrk ediyorm ?
yigitinannesiiiii Mucizemi_beklerkennnn oğlum olucak ve göbüşüm sivri şuan bi tanıdğımında kızı olucak aynı haftadayız onunkide yayvan beni gören direk erkek mi diyor 😂😂
Sermec27 Mucizemi_beklerkennnn iki oğlumda da karnım sivriydi ama benim vücut yapımla alakalı bir durum çok zayıfım göbek direk belli oluyordu 🥰
Nazendehanim Mucizemi_beklerkennnn 18+6 oldum karnım erken çıktı sivri yayvan demek için erken sanırım top gibi şimdilik 😅
Mucizemi_beklerkennnn Sermec27 hmmmm bnde zayifim bunda hic kilo almadm bile daha erkn ckmadi bkliyordm hemde
hmmc Benimde ilki erkek, şimdiki kız olacak inşallah. Herkes oğlumda karnımın daha büyük ve yuvarlak öne doğru olduğunu söylüyor bu öyle değilmiş. Ben anlamıyorum farkı. Kendimi fok gibi hissediyorum o ayrı. 15 kilo aldım psikolojim bozuk
NurM1 hmmc kilo olarak katılıyorum bende kilo ölçümü olduktan sonra tansiyon ölçümünde 15/8 falan çıktı beni tartıya çıkartmayın diyorum 😂🤷🏼♀️
Isabella06 Mucizemi_beklerkennnn böyle söyleyenleri neden kafanıza takıp dert ediniyorsunuz anlamıyorum gerçekten 🥲 her hamilelik farklıdır, her kadının bünyesi farklıdır. birinin karnı hemen çıkar birirnin hiç çıkmaz. biri çok kilo alır biri az alır. amaan. neyse benim oğlumda da kızımda da gebeliğim aynıydı. karnım çok yoktu, ikisinde de basen genişlemesi vs yoktu yalnızca orta halli karnım vardı
Mucizemi_beklerkennnn Isabella06 ewet bunye meseleside artk herkes ayni seyi soyleynce bndemi sknti war diye dsundum
_papatyam7 Mucizemi_beklerkennnn benim de ilk gebeliğim erkekdi karnım baya çıkmıştı. Bu ikinci gebeliğim kız ve 37+2 haftalık oldum hala gören hamile olduğumun farkına varmıyor o kadar küçük yani karnım. Banada söylüyorlar karnın yok………….. ama inan zerre kafama takmıyorum çünkü dr gelişimi iyi bir problem yok dedi benim için bitmiştir aksine ben bu durumdan çokta memnunum☺️
Azra41 Mucizemi_beklerkennnn banada çoğu kişi erkek diyor 😅 bir türlü inandiramadim kız olduğuna detaylıda da onaylandı kız olduğu 😅 aman millet konuşsun dursun gram umrumda değil 😁
2505 Mucizemi_beklerkennnn oğluma hamileliğimde 6 aydan sonra çıkmıştı karnım şimdi 14 haftalığız ve kocaman karnım var emin olun bu daha can sıkıcı🤦🏻♀️ 2. Gebelikte erken çıkar karın diyorlar onunla mı alakalı bilmiyorum ama şimdiden çıkması çok zorluyor tabiki sağlık olsun 🤲🏻
hmmc 2505 evet 2.gebelikte karın daha önceden belirginleşiyor gibi geldi bana da. 15 kilo aldım şu ana kadar. İlk gebeliğimde de 60lı kilolara çıktığımda psikolojim bozulmuştu şu an yine aynısı. Tartıya bakmaya tahammül edemiyorum. Fok gibi hissediyorum yakında yuvarlayarak götürecekler. 🥲
mhmmddgc Mucizemi_beklerkennnn Valla 2.gebeliğim ilki kızdı direk kızmı diyorlardı. Bu gebeliğimde herkes erkekmi diyor hiç belli olmuyor. Nstye girdim 2 gün önce haftanız erken galiba dediler 35+4″tüm. O göbek olayı her gebelikte değişiyor bence
Merve201119 Mucizemi_beklerkennnn benim iki oğlumda karnim sivriydi 22 haftalik kızıma hamileyim karnım daha çıkmadı nasıl olacak bilmiyorum
ayhankubra01 Mucizemi_beklerkennnn değişiyor ya kısmet olursa kızım olucak ama karnim çok var gören erkek mi diyor ikinci gebeliğim birincide erkek ama bu kadar sismemistim
Azra41 Nazendehanim ayy geri kafa çok 😅 2 ayrı doktorum var ikiside net kız dedi detaylıda da kız çıktı zaten bizde kız istiyorduk şükür Rabb’im verdi 🤲🥰
2505 hmmc bende diğerinde 6-7kilo alıp doğuma gitmiştim bunda şimdiden birden 4 kilo aldım nasıl aldım hiç bilmiyorum çünkü doğru düzgün birşeyde yemiyorum lekelenmem yokken yürüyüşte yapıyordum ona rağmen 🤦🏻♀️