Cennet-Kokulum Çok şükür bizde ikili sayılara düştük ama cinsiyetini öğrenemedim daha. Ne yapacağım ben bu bebişle şaştım kaldım 😂😂😂 Galiba doğumda öğrenecem cinsiyetini 🤣🤣🤣 Evet güzel anne adayları siz ne kadarlık oldunuz?
NurM1 Cennet-Kokulum bende tam son 99 yazmak için gelmiştim ki size eşlik etmek istedim sağlıkla gelmesi dileğiyle 🫶
Cennet-Kokulum NurM1 Teşekkür ederim canım hepimiz bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰🥰
NurM1 Cennet-Kokulum süpriz yapmak için bekliyor galiba 🫶 sağlıkla gelmesi ve en kısa zamanda öğrenirsiniz umarım 💖
Cennet-Kokulum NurM1 Aynen valla mesela bugün ultrasona girdiğimde o kadar sakindi ki anlatamam odadan çıkar çıkmaz oynamaya başladı şaşırdım valla 🤣🤣
Cennet-Kokulum brgul_34 Maşallah darısı bana inşallah 🤲🏻🤲🏻❤️ bugünlere gelebilecek miyim diye düşünüyordum geldik çok şükür heyecan da var tabi 🥰
NurM1 Cennet-Kokulum bende bazen karnımda dalga dalga yaptığını görüyorum bazen ise hareket etsin die kapı çalar gibi tıktıklıyorum karnımı 😂😅
brgul_34 Cennet-Kokulum amin canım bende senin diyordum günler geçmek bilmiyor ama şimdi de son 90gün nasıl gecicek onu bilmiyorum heyecan da var allah yardımcımız olsun inşallah 🤲🥰
Ark Cennet-Kokulum oy maşallah gözunaydın artık burdan sonrası hemen geçiyor biz 30 gün kaldı buraya göre bakalım ne zaman gelecek
Cennet-Kokulum brgul_34 Amin canım benim inşallah bundan sonrası çabuk geçer bence 🥰😍 bende de hem heyecan hem korku var. Birde 2.5 yaşında oğlum var onu bırakıp doğuma gideceğim zamanı falan düşünüyorum üzülüyorum ister istemez 🙁
brgul_34 Cennet-Kokulum inşallah sağ salim kucağına alırsın canım çabucak da evine dönersin allah’ın izniyle 🤲🥰🤗