aylinnntrhn kızlar bugün nst de sancım çıktı. sabahtan beri bebeğim durmuyordu yürürken aniden fenalastım hastaneye geldim. sancı çıkınca iğne vuruldum bide hap verildi sabah kontrolüm var doktor herseye hazırlıklı olun dedi. bu haftalarda doğum yapan var mı cok korkuyorum 😞😞😞😞😞😞
Hatice2323 aylinnntrhn ablam 36 hafatalikken doğum yaptı bi sıkıntı cikmadi bebekte kendide 1 gece sonrası evindelerdi. Ben ise ilk gebeligim de 40 haftayken doğum yaptım ve bebegim küvezde kaldı solunum ve enfeksiyondan dolayı. Yani haftaya bakmiyo canim
Aysegulldur12 aylinnntrhn benimde 3 hafta önce düzenli sancim çıktı nst de bana da aynısını söyledi doktor ama hissetmiyorum sancıları 33+1 im şuan bikac gundur hissediyorum korkmana hiç gerek yok o geleceği zamanı bilir Allah yardımcın olsun
tazebiranne_hg04 aylinnntrhn benim 34+4 te ufak ufak sancılar çıktı şimdi 35+1 doktor öncesinde bebek aşağı iniyor demişti hafif hafif sancılarım oluyor endişelenme gelişimini tamamladı zaten bebekler son ay kilo alımı oluyor
Zeynppppp aylinnntrhn çokta erken değil korkma benim çocuk 2 bucuk yaşında 35 i tamamlamadan doğdu kilosuda iyi oluyor bu haftanın
aylinnntrhn Aysegulldur12 Çok teşekkür ederim ben de hiç hissetmedim yürürken batmam oldu korktuğum için gitmiştim sabah ne diyecek bakalım Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻
aylinnntrhn tazebiranne_hg04 sabahı çok merak ediyorum eşyalarını hazırla getir diyince ben bi şok yaşadım😕
Hatice2323 aylinnntrhn inşallah canım iyi düşün iyi olsun . Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin morelinj yüksek tut stres yapma
BusraOzhan aylinnntrhn bende 35. haftada tansiyondan suni sancıyla doğum yaptım 2400 doğmuştu kızım ama küveze girmedi gece doğdu sabah taburcu olduk
Yagizim3535 Oğlum 2 yaşına girecek 35+6 da dogurdum hicbir sorun olmadı endişelenmeyin 35-36 normal oluyor genelde artık. Hayırlısı olsun inşallah
aylinnntrhn tazebiranne_hg04 kız güldürdün 🥲 ben de hadi gel oğlum hadi gel oğlum dedim annesini dinlemiş bu seferde erkenden gelecek bu 😁
Zeynppppp aylinnntrhn toplamıştır önlem amaçlı sadece küveze girer sütünü içirmeye bak bazen almıyolarda küveze
kuzeymomsss aylinnntrhn 35 haftalıkken sancım 100e vuruyordu. Açılmam, sancı kasılma hepsi vardı. Bebeğim doğum kanalındaydı ve boynunda kordon vardı, hastanede yattım sancı geciktirmeye iğneler ciğer geliştiricileri vs vuruldu 37 haftalıkken doğum yaptım