Mehtaptuncayy
Aynı durum benim başıma geldi. 36.haftamda gittiğimde bebek iri 37 haftalık gözüküyor ve 3050 gr dedi. Haftaya gel çatı muayenesi yapalım dedi. 37.haftamda gittim yine bebek 1 hafta önde ve 3300 gr. Çatı muayenesi yaptı ve çatımın dar olduğunu söyledi. 3500 gr fazlası olursa bebek için riskli olcağını söyledi ve vakumla çekmek zorunda kalabilirim dedi. Şuan 37+5 im. Son kilosu 2 gün önce 3470di. Ve her türlü 3500 geçcek diyerek 5 ağustosa gün verdi.
Ben doktoruma güveniyorum ve ayrıca tanıdık.
Aynı olay geçen sene kardeşimin başına da geldi ve çok zor normal doğum geçirdi. Çatı dar olduğu için zorlandı, doktor bebeği vakumla çekti, kafası uzadı. Oksijensiz kaldı. Çok kötü geçti. Şükür ki birşey olmadı ama riskti.
Bence doktoruna güvenmelisin