Merhaba,
Doğumuma bir ay kala Ankara da olacağım şuan eşimin tayin durunu nedeniyle ailenletim. Acaba doğum paketi basıl oluyor? Doğum paketi almak zorunlu mu acaba çünlü ben neredese çok az muayene olacağım ve sezaryen zamanım gelmiş olacak nerdeyse. Bilgilendirme sağlarsanız memnun olurum😌