Kuzenimde zaten aldırmıcm deyip yaptırmamıştı ve 16.haftada bebeğin beyninde kist gözüktü doktor 2li yaptırmış olsaydın şimdi bu kistlerin önemsiz oldugunu ve kaybolacagını sana kesin olarak söyleyebilirdim ama 2li sonucun olmadığı için belirsiz demişti ozman yaptırmadgına cok pisman olmuştu.aynı olay başka bir arkadaşımn basına geldi onun 2li sonucu oldugu için ve normal cıktıgı için doktor direk önemsiz kistler 20.haftada kaybolacak demişti.orda 2linn ne kadar önemli oldugunu anladım.bence yaptırılmalı