qiz3Mm şart değil, çoğu doktor ve hemşire de önermiyor zaten, zorunlu durumlarda sadece biberon gerekiyor o da sütü sağıp biberonla aktarması kolay diye sonra zaten bebeğe şırıngayla veriyorlar biberonla değil. Ben koymadım ihtiyaç doğrultusunda alırım. İnşallah sütüm gelir de gerek kalmaz böyle şeylere