ikicocuk_biranne Kızlar ilk haftalar da bebek sağda ise erkek solda ise kız olacağına inanılıyor doğru çıkan var mıııı 😄
Simy ikicocuk_biranne hurafemi ne bilmem.ama benim kızım sol daydi kızım oldu oğlumda sağda oğlum olcak
annenur ikicocuk_biranne hep sagdagdi halasagda doktor bile bana soruyor nerde diye sağ gidiyoruz 38 bitiyor kız innamayin bunlara
Feridece28 ikicocuk_biranne benim de sağ taraftaydı oğlum oldu😂 doğruluğu tartışılır ama tamamen tesadüf olabilir, 😂
Gny18 ikicocuk_biranne şimdi benim biri sağda biri solda ikiside erkek tek yumurta ikizi 😂 ama kızım da sağdaydı kesesi ilk haftalarda. Bence hurafe ya.