Merhaba kızlar
Son 25 günümüz kaldı ama suyum azalmaya başlamış doktor 1 hafta gelir diye düşünüyorum dedi heycan dorukta beklemedeyim valla. Ben size bir sorum olacak benim ilk gebeliğim de hiç elim ayaklarım şişmedi ama bu kez oğlumda baya şişiyor hatta oturuyorum uzatıyorum bacaklarımı dinlensem de şişiyor herkes doğum yakın diyo. Var mı bu durumu yaşayan el ayak şişmesi doğumun yakın olduğunu mu gösteriyor. Yorulup da şişmiyor çünkü dinlenirken de şiş. Merak içindeyim….