Merhaba 39+0 haftalık gebeyim doktorum yurt dışına gidiyor haftaya dönecek pazartesi bakalım dedi bu haftaya kadar .Kontrollerimde hiç açılmam yok bu güne kadar.Ben beyin tümörü ameliyatı oldum 2019 senesinde bir ikiz kaybım oldu geçen sene.O yüzden bir kaç doktora daha hep kontrolde oldum.Doktor bekler açılma yok falan dedi ama başka doktor suyu azalmış riske atmamalı doktorun dedi.Siz olsanız ne yaparsınız ? doktorumun dönmesini beklemeli miyim ? Yoksa sezeryan mı olmalıyım?