Adile13 ya ben 23 haftalıkken yaptirdim
Doktor kontrol.ederken bir sıkıntı var demedi maşallah herşeyi yerinde dedi yolladı. Bugün sonuç öğrenmeye gittim kendi doktoruma herşeyi güzel dedi. Tam kapıdan çıkarken 1 ay sonraya detaylı randevusu alın dedi o sırada şeker yüklemesi ne odaklandım onun da testini istedi. Nasıl yani dedim detayli ultrason için ultrason doktoru 1 ay sonra bir daha gelsin demiş kendi demesiyle o sırada başka hasta girdi araya aceleyle çıktım.