Minik1Civciv canım ben devlet hastanesinde tüp bebek merkezine gidiyodum. Hsg çekildi sonra perde olduğu anlaşıldı . Doktor adet bittiği hafta ameliyat olacaksın dedi. Ameliyat adet bitiminden hemen sonra yapılıyormuş. Sonra ameliyat için gerekli testleri verdim . Kan vs. Adet bitiminde ameliyattan bi gün önce akşam yatırım yapıldı ve rahimime ilaç konuldu . Rahmin açılması içinmiş . Sonra sabah sonta takıldı ameliyata alındım , ilk önce belden sezaryen gibi uyuşturdular sonra da genel anestezi ile uyuttular . Saat 12 gibi ameliyata girmiştim . Gözümü açtığımda saat 2 ye yada 3 e geliyordu tam hatırlayamıyorum. Uyandıktan yarım saat sonra filan odaya aldılar. Yaklaşık saat 7 gibi falanda bacaklarımın uyuşukluğu geçti, sondayı çıkardılar, 8 gibi de ayaklandım ve yürüdüm biraz . Sonra sezeryam gibi aynı gaz çıkarmamı bekledik ve sonra yemek verdiler . Aklına takılan bişi olursa gene sorabilirsin detaylıca anlattım elimden geldiğince