kuzeymomsss heyecanliana93 doğum yapalı 3 ay oldu uzun süre ayakta durup yada eğildim de felaket ağrım oluyor. Bebeğimi giydirirken falan, sanırım sezeryandan kaynaklı 🤦🏼♀️