miroski_22 Tecrübeli anneler tavsiyenize ihtiyacım var 35 haftamin icindeyim bir tek biberon eksigim kaldi bilemiyorum biberon ilk etapta ihtiyacımız olur mu ama tedbirli olmak istiyorum kullananlar olumlu olumsuz yanları ile öneri yapabilir mısınız?
Smyye1B miroski_22 Tommee Tippee kullanıyorum doğduğundan beri sarilik olduğunda kullandım şimdi sütum az geliyor kullanmaya devam ediyorum meme reddi yapmadı hem emiyor hem mama veriyorum emziği antikolik valf’li gaz sancısı yaşamıyoruz. Akıtma vs de yapmıyor tavsiye ederim.
Tarik-Doruk10 miroski_22 Yenidoğan lansinoh tavsiye ederim bebek çok güzel emiyor meme reddi de yapmıyor.sonrasında avent kullandım ilk bebeğime.Ayrıca cam biberon çok güzel ve sağlıklı hissi uyandırıyor bende.Diğerlerinde zamanla koku yapıyor biberon.Ama cam illaki kırılıyor.Bir tane diğer biberondan yedeklemek lazım
nilsmomy Sizce biberon cam mı olmalı yoksa olmamalı mı bende bu konuda kararsız kaldım cam aldım kullanışsız diyorlar eğer öyleyse bir tanede plastik alayim