Nurellak 10 günlük anne olarak söylüyorum manuel almıştım çokta işime yaramaz ama yine de elimde bulunsun diye … sezeryandan sonra sütüm gelmesine rağmen 3. Gün bebeğim meme tutmadı birbuçuk gün mecbur mama desteği verdim fakat mastit oldum.. hastaneye koşturdum elektronik sağma makinesinde sağdırmak için çünkü mastit inanılmaz canımı yakmaya başlamıştı ve ateşlenmek üzereydim.. kesinlikle elektronik pompa alın manuel pişmanlık ben geçen hafta hemen elektronik aldım inanılmaz harika …