Kuzucugunannesi Meliisa ikinci gebeligim ve 18 +2 deyiz ama saglk sorunlarim var ruhen bedenen allak bullak oldum
Bayancorek Meliisa 34+1 🌸 Sıcaklardan buhran geçiriyorum , başka sorunum yok çok şükür. 🤧 Tabi heyecanla bekliyorum birde. 💙
FSCMK Meliisa yarın 32 haftalık oluyoruz ve bugün benim hamileliğimin en zorlu geçen günüydü sıcak çarptı kan şekerim düştü artık neyim düştüyse akşama kadar düzelmedim inşallah tez zamanda gelir geçer şu günler artık dayanamıyorum 😖
Meliisa Kuzucugunannesi bende bugün gittim gayet sağlıklıydı sıkıntım halsizlik ağırlaştım artık ağrılaaar bitmek bilmeyen buruk buruk oluyorum artık yorgunluktan 😕
Dslrprsimom Gelen 7 kilo artı tüm vücut çatlakları.. halsizlik tansiyon düşmesi aşırı iştah kaburga batması uyuyamama hoşgeldin 29. Hafta 😹😹
Ebrar42 Dslrprsimom 38 haftalık oluyoruz bugün sen birde bu haftayı gör 😃😃gelen 20 kilo bütün vücut çatlak nefes almak uyumak hayal sürekli tuvalaettesin 😃🌸
Meliisa Bayancorek maşşalllah benimde her yerim ağrılar içinde yorgun bitik düşüyom yaaa son aylara denk gelmek üzereyiz 32+2 olduk malum
Hatce22 Bayancorek ahh sicak demek bile beni sicaklatıyor birde gogus altlarim pişik oldu sıcaktan valla ölücem sanki sıcaktan
Meliisa FSCMK vallllahi aynı şeyler şuan benimde başımdan geçiyo inş rahata ve bebişe kavuşacağız sabır 😌😌
Cinarveannesi FSCMK bizde birazdan 32. Haftaya giriyoruz. Sizde de rahim de baskı ve sancı oluyormu acaba doktorumu aradım normal dedi yalancı sancılar bunlar dedi ama tedirgin oldum.
Neslihan_55 FSCMK Meliisa 20 +4 ilk gebeliğim ve o kadar kötü geçiyor ki ruhen de bedenen de eşim ve ailesi yüzünden. Ne hamile olduğumu anlıyorum ne hissettiriliyorum. Herşeyden tüm herkezden tiskindim. Tek başıma caresizim
Meliisa Eyluladam15 geceleri bende de oluyo daralıyorum balkona çıkıyom hemen zooor vallahi ya geçeceğiz bu günleri sabrın sonu selamet
Kuzucugunannesi Meliisa benim bebeto sussuz kalmis ve bnde diyabet var kansizlik var o yuzdn ama yinede insl saglikla hepimiz kucagimiza alalim
elmaliiturtaa Meliisa 30 haftalık olduk doğum korkusu sıcaklar derken tadını çıkaramadığımı düşündüğüm bir hamilelik :((
Meliisa elmaliiturtaa ahaa doğum korkusu bende de var düşüncem o şuan çok cesaretliyim ama doğum anını çok düşünüyorum ya bu aralar
Ogrtbusra elmaliiturtaa benim 35 haftalık düşünmemeye çalışıyorum son zamanları artık tadını çıkar ☺️
zamaneannesi80 Meliisa 23. Haftadayız. Hareketlerini hissetmek çok güzel.. ruhen sıcaklardan bunaldım eve kapanmak sinirimi bozdu 😔
Meliisa zamaneannesi80 malesef bi de sıcak yürüdüğün zaman daralıyon ağırlaşıyon ben hemen eve atıyom kendimi max 30 dk 1 saat dayanıyorum
rkyycbnn Meliisa 12 den sonra 33. Haftaya girecez insallah uyku sorunumuz var malum agırlastık kaburga batması bel agrısı var da var, 😂😂😂
Ebrarabla_06 Meliisa 21+2deyim halen dört kilo eksiğim var şuan mide bulantısı kusma devam ediyor bende canım
Meliisa Ebrarabla_06 3 ay bende ne çektim be zorlu süreç bi de sonra sonra başlıyo ağırlaşmalar ağrılar batmalar mide yanmaları başlıyo
Beyzaanurhan Meliisa Ebrarabla_06 bende 18. Haftadayım ve doktorum bulantıların geçmiş rahat bir döneme gireceksin derken ben hala yemek dahi yapamıyorum aşırı derecede bulantılarım kusmalarım var sanırım böyle sürecek 😞😞😞
Eliiiiif 31+4 haftalık 💞 çok zor çok sıcak diş ağrısı kulak ağrısı karın sertleşmesiyle dolu günler geceleri kramp nöbetleri ah ahhh analık ne zormuş
Meliisa Eliiiiif hamileyken anlayan ben hem taşı hem cefa hem doğum anı zor gerçekten çıkarması güzel ama 😁
Asdf32 12+6 mide bulantım falan yok ama ayakta kalınca fazla hateket edince sırtım ve belim çok ağırıyor normal mi?
Meliisa Asdf32 gayet normal ama nasıl mide bulantısı yok inanılmaz ya 3 ay oldu bende bulantı 5 haftadan sonra demekki değişiyo bünyeden bünyeye
iremdemir35 Asdf32 benimde aynı 12+6 belim sırtım ve hala uyku sorunum var sürekli uzanmak uyumak istiyorum😁
Hazalerciyes Asdf32 aynısı bende de oldu mide bulantım hiç olmadı sadece yorulduğum Zaman hamile olduğumu hissediyordum çünkü haddinden fazla yoruluyordum şu an 23 haftalığım vücut tamamen alıştı sadece bacak ağrım oluyor erkek mi bebişş