Bence sezeryan olmalı orası da han kapısı değil sonuçta ilerde kilolu dogum sonucu idrar kaçırma rahim sarkması ben ağrısı bebek de de sıkıntılar olabiliyor asla kesisiz yırtıksız dogum olmaz bence kız kardeşim 3700 doğurdu ama hala sıkıntıları geçmedi dogurana helal olsun denir ama ilerde çeker ceremesini