Minikbebegim1999 Ne zaman gebelik şekeri çıktı ve her şeyi şekerimi dengelesin diye yoğurtla yemeye başladım o zaman tırnaklarım güçlendi. Yoğurt, ayran, kefir, probiyotik bunları bol bol yiyip içmeye başladım şuan kemik gibi oldu tırnaklarım. Kalsiyum tırnaklara çok iyi geliyor. İlk üç ay sadece folik asit vermişti doktor bir de magnezyum kullanıyordum önceden beri. İkinci trimestera girince multivitamin, d vitamini, demir ekledi. 31.haftadayim hala bunları kullanıyorum.