Tannesiiiii yok ya daha neler..öyle bi durum olsa doktorlarımız zaten uyarırdı dönmeyin diye, yatakta dönerek kordon mu dolanırmış..o kadar çok da dönüyorum ki rahat edemiyorum hiçbir pozisyonda..dediğiniz gibi zaten zar zor uyuyoruz her yerim ağrıyo bi de kalkıp oturup dönmeye çalışsam hiç uyuyamam ben aynı şekilde devam edicem