Ezgican- bana 2 kere baktı çoğunlukla 1 kere bakıyorlarmis çatı için ama doktorum normal doğumu başlatması açısından iyi olur dedi tetikliyormuş sanırım zaten ilkinde normale uygun dedi 2. Baktığında ön tarafin biraz kemikli dedi sanırım dar demek istedi korkmayim diye