aylin-yurtseven123 ben Şubat’ta orada doğum yaptım, kadın doğum doktorumu çok seviyordum, ancak spinal sezaryen oldum ve hiç memnun kalmadım. Anestezi doktorundan kaynaklıydı, benim doktorumla alakası yoktu. Ayrıca sezaryenden çıkınca da beni soğuktu 45 dk beklettiler. Oda ayarlayamamışlar. Sabah 9da idi ameliyatım ve 8 gün öncesinden gün verildi. Acil sezaryen falan değildi yani ve buna rağmen oda ayarlayamamışlar. 45 dk. Soğukta titredim resmen.
Bu arada doktor çağırma ücreti konusu doğru, ücreti hatırlamıyorum bizim zorunlu sezaryendi ve gerek kalmamıştı. Kendi doktorum yaptı ameliyatı.2000 TL civarı idi sanki. Zorunlu sezaryeni de Şubat’ta 4500e yaptım diye hatırlıyorum. İsteğe bağlı olursa ekstra 3500-4000 TL gibi bir ücret alınıyor. Spinal anestezi için de ekstra ücret alıyorlar o da 2000 civarı falandı