Muallime_97 Hanımlar 33 haftanın içindeyiz sabahtan beri sırt ağrısı ve sağ kasık ağrısı çekiyorum. Çok sıcak olduğu için gece üstüne bişey almadan anca uyuyabiliyorum üşütmüş de olabilirim. Sizin de böyle ağrılarınız oluyor mu?
Bebikkcik 30 haftalık hamileyim bende de acayip şiddetli sırt ağrısı var gece gündüz çekiyorum maalesef
Muallime_97 Bebikkcik Rabbim şifa versin sağ salim evladinizi kucağınıza alın inşallah zor anlayabiliyorum
Bebitooo Bende 33 deyim gittim çok ağrım var dedim vajinal ağrı sağa sola dönerken özellikle şimdi bunlar normal dedi baktı falan sırt agrisuda çok normal bebeği bel ve sırtla taşıyoruz karnını destekleyip uyu geceeleri birazda olsa rahatlatıyor