Mercimek_ Merhabalar, Salı günü ikinci defa HCG hormonuna baktırdım. Değer 261çıktı. Bunun normalde 500 lerde olması gerektiğini söylediler. Cumartesi tekrar kan vereceğim. Aramızda daha önce böyle bir durumla karşılaşanlar oldu mu?
Mavis-annesi-36 Mercimek_ Ben iki günde bir kan verdim geç döllenme olmuş, iki günde bir verdiğiniz kanda yükseliyosa gebelik vardır geç döllenme olmuş olabilir. Tabi yinede doktorunuz bilir.
Mercimek_ Burcu1101 evet 500 lerde olunca 5 haftalık diyorlar . Son adet günüme bakarsam beş hafta üç günlük benim ama bu değerlere bakarsam üç-dört hafta
Mavis-annesi-36 Burcu1101 benimki hemen hemen 9.10 haftalık falan olması gerekiyordu gittiğimde 172 çıkınca boş gebelik dediler Bi hafta boyunca iki günde bir kan verdim yavaş yavaş yükseldi doktorla tahmin yaptığımızda 4 haftalık çıktı doktor geç döllenme olmuş dedi
Yehsen-27 Mercimek_ daha Dr gitmedim canım biraz geçsin gideyim dedim kalp atışını filan dinleriz diye inşaallah,🤍
RehoGelin Mercimek_ 500lerde nasıl 5 haftalık oluyor ki kuzum 5.haftamda benim 5942ydi doktor kese görünür bu değerle demişti ve ben 3.haftamda öğrendim ilk değerim 72 2gün sonrasında 599.28di 🤷🏼♀️