minikturtam1 ben filiz mercimek hanıma gidiyorum benm de ilk gidişim de yaklaşımı vs çok ilgiliydi sormadan söylüyor zaten ilk gittiğim için önceden bir test vs yaptırdıysam hepsini götürdüm söylemem gereken şeyleri söyledim kendisi numarasını bile veriyor direk birşey sormak isterseniz vs diye bu ayın 16 sında randevum var bir sıkıntım olmadığı için ben ay da bir kez gidiyorum. Bu şekilde