Kaahvelii Desingnercom bu forumda gördüm bir kaç kişi ama isimlerini hatırlamıyorum Bende yapmak istiyorum ama bir yanım korkuyor bir yanım da özelde bu imkana güç yetmiyor
Kubra_miray_szr Desingnercom evet arkadaşım yaptı özelde ama normal doğum için sürekli hareket etti yürüş felan oldu😁😁arkadaşım 5 senesi dolmuştu
CananDuru Desingnercom normal dogum icin 4 seneden fazla gecmesi gerekiyor sezeryan icin ama genede zor olur bir kere kaslar kesildi 😔🙄
Esratayes Desingnercom şuan 38+1 ’im doktorum SSVD destekleyen biri ve normal doğum yapabilirsin dedi 4 yıl önce sezeryan olmuştum. 10 Ağustosa kadar kendi sancımı beklicez eğer gelmezse 10 Ağustosta doğumu başlatacaz dedi. İnşallah buraya güzel bir hikâye ile gelirim. İster istemez benimde korkularım var
Dark CananDuru sezeryan doğumda kaslar kesilmiyor, yağ dokular kesilip kas tabaka yanlara açılıyor sonra geri kapatılıyor. Gene de büyük cesaret 😶
Deemetibostnci melikenehir demi çok komik yok 20 SENE Allah Allah normali 2-4 sene öyle okumuştum bende
Gizemasal Merhaba bende suan o durumdayım ssvd yapmak istiyorum 1 sene geçse bile yapılıyor iyi bir doktor ile normal doğum 200 kişiden 1 kişi rüptür oluyormus cok nadir oda sağlıkla ve istediğimiz gbi bir doğumla gerçekleşir insallh🙏🏼
Helena Dilarac benim gittiğim doktor 11 ay arayla bile yaptırdı yapmaya da devam ediyor ssvd konusunda uzmanlaşmış artık. 10 sene çok uçuk hayli hayli yapılır
Desingnercom Dark heyecan yapım vardı oyüzden sezeryan oldum normal doğum çok istemiştim ama nasip değilmiş sezeryan oldum