Kızlar 23 haftalik hamileyim sürekli mantar ve idrar enfeksiyonjndan şikayetçiyim fitil verdi doktorum ise yaramadı sonra flagyl hap verdi Bi kaç gün kullandım ama ilac da kullanmak istemiyorum siz daha önce o haptan kullandınız mı tecrübelerini nedir