Smye57 Bebeğim 38+5günlük bugün neredeyse hareketini hiç hissetmedim şimdi de cikolata falan yedim ama yok doktora gitmeli miyim hemen beklemeliyim mi
Elaeyl Siz yinede hemen acile gidin, bugün tembellik yapası gelmiş anlaşılan ama yinede iciniz rahat etsin gece huzurla uyuyun Bizede haber verin
Kzncbsra Smye57 bence gitmelisin bende ayni 38+5 de normal konrrole gitmistim hareketleri azalmisti ogun nstyede girdigimde hic hareket etmedi doktor serum verdi ondan sonra biraz hareketlendi daha sonra nstde sancim cikti 38+6 da bebegimi kucağıma aldim sezeryan dogumla bence gitmelisin doktora. Saglikla kucağına almak nasip etsin Rabbim