gozdetrhn 9.haftada korona oldum. 11+3′te doktora gittim. Doktoruma korona geçirdiğimi o zaman söyledim. Bana tedbir amaçlı aspirin yazdı. 3 hafta kullan bırak, dedi. Kullanmak istemedim. Başka bir kadın doğumcuya danıştım. Bana d dimer pıhtılaşma testi yaptırmamı söyledi. Testi yaptırdım, pıhtılaşma çıkmayınca da aspirini kullanmadım ama bunu doktoruma söylemedim. 19.haftamda ayrıntılı ultrasonda bebeğe giden iki ana damarımda direnç çıktı. Yani kan akışı yavaşlamış. Bu da gelişim geriliğine sebep oluyor. Korona olanlarda bu durumun daha sık görülmeye başladığını duydum. Paşa paşa Coraspin kullandım 32.haftama kadar. Bebeğimin gelişimi normale döndü ve o şekilde devam etti.🙏🏻 Doktorunuza arayarak ulaşın bence, randevuyu beklemeyin. Geçmiş olsun.🙏🏻