Feka Nstde sancı var bebek kanalda ama açılma yok . ne yapmalı açılma olmazsa diye korkuyorum olsa da yavaş mı ilerler diye düşünmeden edemiyorum aynı şeyi yaşayanlar var mı
Feka Beyzalicyr yapıldı herşey normal doğuma uygun ilerliyor ama açılma olmayonca doğumda başlamıyor. Bi kaç gün daha bekleyeliö dedi doktor yoksa suni sancı denenicek