Zeynepyasa0 Bu aynı ben..Ve karnım öyle sert ki günlerdir size anlatamam yumuşak olduğu zamanlar çok nadir desem yeridir.. Şuan 37+1 olduk ve 39+0da sezaryanimiz var ama o zamana kadar duracak gibi değil açıkçası bakalım nolacak. Başka doğum belirtisi nedir bilenler yazsın da görelim bari ilk gebelik çok zor hiçbir şey bilmiyorsun ya