HusnaNur1107 Kızlar bende protein kaçağı olduğu için doktorum prednol diye bir kortizon ilacı verdi 16 mg ve yanında cefaks diye bir ilaç Bunları kullanan varsa lütfen bana yardımcı olsun 🖤 24 haftalık hamileyim.
Neslikra06 HusnaNur1107 prednol öyle acı ki ağzına koyduğunla yutman bir olmalı benim annem kullandı yakın zamanda kadın dilini kuruluyordu ağzına atıp direk yutuyordu
Mysaa HusnaNur1107 cefaks antibiyotik ama kortizon bilemedim kendi doktoruma da bi sorsaydın canım veya o kullan dediyse kullan sorun görmemiş demekki
el1fff HusnaNur1107 bir kere bende kortizon kullanmak zorunda kaldım gebeliğimde dr bir zararı yok mecburen kullanman gerek demişti ben damardan iğne olarak almıştım bir şey olmadı şükür. Çok geçmiş olsun
HusnaNur1107 Selosshh Neslikra06 bende oldu malesef galiba spor yaptığım için oldu hamile kalmadan önce sürekli spor falan yapıyodum ve esnek değildi derim o yüzden göbek bölgemde çatlak var sinir bozucu 🤣🤣
Mysaa HusnaNur1107 haklısın antibiyotik kullandırıyorlar genelde onu biliyorum hamilelikte geçmeyen seyler olunca ama kortizon bilemedim bi yorumda yapsam dogru olmaz acıkcası sonuçta 2 türlüde senin ve bebişin sağlıgı söz konusu olan