Asl08_ şavşatlı değilim ama iskebede sağlık meslek okumuştum Allah izin verirse tekrarsan gelmek istiyorum Artvin’e dolmuşta bir teyzeyle konuşurken bir gelen ağlar bir giden ağlar demişti Artvin için doğruymuş virajlarını herşeyini tekrar yaşamak istiyorum bir İzmirli olarak 🙏🏻🫶