Selosshh Arkadaşlar bu aralar tatlıyı çok kaçırdım acaba herhangi bir zararı olur mu bebeğim için, sürekli abur cubur yiyesim geliyor 🥲 bırakmak istiyorum ama dayanamıyorum yine yiyorumm help plss😤
Gulcahan Selosshh evet zararı olur gebelik şekerin çıkabilir korkutmak için yazmıyorum yanlış anlama abur cubur eline aldigin zaman bebeğine olacak zararlarını düşünürsen yemeni engelleyebilirsin bende karpuz çok yiyordum hatta tek en sevdiğim meyveydi şeker yüklemesinde her şey normal çıkmıştı takı 32. Haftaya geldik bı anda 4 kilo aldım doktoruma da söyledim kan değerlerine bakalım dedi idrarimda ve kanımda şeker çıktı mecburi diyete başladım ve şuanda çoğu şeyi canim çekiyor ama bebeğimi düşünerek kendimi durduruyorum karpuz kavun yemiyorum oysa en sevdiğim meyve
Canselasr Selosshh Ben Hamilelikte nefret ederdim şimdi ise bayılıyorum ve duramıyorum günde en az 1 2 çikolata yiyorum
Mysaa Selosshh şekerinde sorun yoksa kilo durumun vs çok az porsiyonla hafif tatlılar yiyebilirsin sanırım bana doktorum yiyebilirsin demişti az olmak kaydıyla
Ziynet4459 Selosshh çok düşkünseniz hemen bırakamazsınız ama istikrarlı davranırsanız azaltır en aza indirirsiniz gebelik şekeri olur dikkat edin derim
Selosshh Gulcahan ciddi misin ya bende kendimi korkutmak istiyorum zaten o yüzden durdurmak istiyorum kendimi sürekli birşey olmaz en fazla kendim kilo alırım diye düşündüm :/ sizede geçmiş olsun
Selosshh Canselasr 1-2 çikolata ne ki 😅 Ben bugün mesela dayanamadım çikolatalı pasta yedim üstüne dondurma yedim sonra tekrar cips yedim hala istiyorum birşeyler ama bugünlük bukadar yeter diye aklımdan çıkartmaya çalışıyorum 😬
Gulcahan Selosshh teşekkür ederim sizde dikkat edin şeker sadece kilo yapmaz bebeğide diyabet yapabilir
Selosshh Ziynet4459 evet dikkat etmeliyim ama dediğim gibi durduramıyorum kendimi sanırım son çare eve abur cubur sokmamak olcak 😅