Dilarakr Kızlar kabin tipi bebek arabası almayı düşünüyorum kullanan memnun kalan model önerisinde bulunabilirmisiniz
Bayancorek Dilarakr Chicco Trolley me , hem çok kibar , hemde kullanması çok keyifli. Joie almasaydım onu alacaktım ama kuzenim kullanıyor, chicco yu da bol bol deneyimledim o nedenle. 🌸
EsraBu Dilarakr sunny baby nitro kabin boy aldım 4 ay sayılı kullanabildim 2 yıl garantisi devam etmekte 1350 ye dolapdan satıyorum yeniden hiçbir farkı yok kutusu dahi duruyo isteyen olursa satabilirim
benkosarim Kraft a9 çok öneriliyor bende almak istiyorum ama çok zam geldi ebebek’te aynısını muadili var baby plus kabin boy bir bakabilirsiniz ona da arada 2.000 lira kadar fark var ama ben de kolay katlanabilir olduğu için kesinlikle kabin boyu tercih edeceğim