AslanBebeginAnnesi Kızlarrr sezeryan düşünüyorum ama karındaki dikiş izi konusunda çok endişeliyim 😔 Aramızda bu dikiş izi nasıl görünüyor bilen var mı ? Çok itici bir görüntüymüş diyenler var bilmiyorum. Sırf bu iz kalma konusu yüzünden bazen normal doğum mu düşünsem diyorum kendi kendime…
cileklicookie AslanBebeginAnnesi 27 ay oldu dogum yapali yaniltmamak icin tekrar bi ölcup bakayim dedim 1 karis bile yok😀😀 ben bide esmerim lazer dikisti ten rengimle butunlesti resmen hic krem vs kullanmadim ama epey küçüldü simdi 2 ay sonra yine dogum var asil.mesele o 😅😅
La_le AslanBebeginAnnesi canım doktoruna bağlı 22 gün oldu doğum yapalı sanki hiç sezaryan olmamış gibi görünüyor dikis ip vs bişey yok sanki benim hemen kaynadı
Gulcanozzz AslanBebeginAnnesi yani elimizi kesince bile iz kalıyor bebeğin çıktığı yerden onca dikişe rağmen tabikide bir iz kalacak, zaten iç çamaşır bölgesine denk geliyor iz. Yani bikini vs giyseniz belli olmayacak. Normal doğumda da dikiş atılabiliyor
Egemen_ozgur_annesi AslanBebeginAnnesi ilk zaman insan bir korkuyor dikiş çok göze batıyor gibi oluyor. Ama 4 yıl oldu ben sezeryan olalı incecik bir çizgi kaldı yani korkacak birşey yok hiç. Hatta ben 27 haftalık hamileyim ikinci sezeryanımı olcam. Bu sefer ameliyat sonrası iz bırakmayan krem varmış onu sürcem mutlaka. Daha çabuk iyileşir hem. Bir de karnında ki kesik izi bence vajinadaki kestikten daha iyi. 😉
AslanBebeginAnnesi cileklicookie yaaaa😂😂 ayyy kuzum işte ben de onu düşünüyorum ilk doğumda çok az iz kalsa bile ikinci ve üçüncü doğumda orası tekrar kesilince nasıl görünücek😰😭😭
Ayseduru86 Kötü bir iz kalmıyor bence tabi, benim kırmızı hafif kabarık bir iz var, kişinin tenine göre değişiyor,bir arkadaşımda ise ameliyat izi hiç belli değil ince hafif beyaz bir iz kalmış .
Mysaa AslanBebeginAnnesi ben beyaz tenliyim doğum yapalı 3 sene olucak şimdi tekrar sezaryan olucam dikiş boyun ufak 1 karış kadar renginde git gide acıldı soldu yani belli belirsiz ama tene yaraların iyileşme durumuna göre değişebilir bence bu durum
melikenehir AslanBebeginAnnesi abartildigi gibi de iz kalmıyor tabi bu kişiden kişiye değişir ben beyaz tenliyim 4 yıl oldu hiç rahatsız olmuyorum