Zelihablcgl 13+5 iz vee hareketlerinu hissediyorum çok erken mii acabaaa çok güzel bişeymiss amaa 🤗🍓🥰🥰🥰
Ahsenmom Zelihablcgl canım nasıl hissediyorsun bağırsak hareketi olmasın o, yada benimki mi çok geç oldu taaa 21. Haftada hissettim Ama gerçekten muazzam bir duygu tarif edilemez 🤤🌸🥰
Merve201119 Zelihablcgl 13 hafta erken degilmi ben ucuncu bebeğim olmasına rağmen 18 de hissetmeye baslamistim
Mooneclipsee Zelihablcgl yok erken değil vücut yapısına göre değişiyor bende sizin gibi gibi erken hissetmeye başladım çünkü o haftalarda düz uzandığımda bebeğin kesesi yumurta gibi belli oluyordu 😁 17 de falan bütün hareketlerini hissedersiniz gün boyu ☺️
Mooneclipsee Zelihablcgl benimde ilk hamileliğim ama 15 te ve sonrasında babası da çok net hissediyordu sonra çoştu zaten 18 ve sonrasında dışardan belli olmaya başladı biraz fazla hareketli bizimki erkek ☺️