Kizlar 37+1 haftaligim üç gün önce gece ağrım başladı o gece yatisim yapıldı 1 cm açıklığım vardı doktor doğum daha başlamamış dedi çıktım geri hastaneden ama o günden beri sol tarafımda böbreklerimizin olduğu kısımda geçmeyen bı ağrı var o günde öyle ağrım vardı sağ taraftaydi sola geçti sonra doğum sancısı böyle mi oluyo arada kasıklarımda ağrıyo belimde ama bu ağrı nerdeyse hiç gecmiyo uzanıyorum biraz geciyo gibi oluyo kalkınca tekrar basliyo doğum sancılarını ayiramam diye korkuyorum da doğum kendini belli ettirir mı anlar miyim anlamam diye korkuyorum acikcasi