Canım ben Akdeniz anemisiyim yani taşıyıcı kansızlık.. benim de üre ve demir bağlama kapasitesi ortalama seninle aynı çıkmıştı. Doktorum vücudumdaki demir oranı çok düştüğü için bu değerin yüksek olduğunu söyledi ve ilaçlarımın dozunu arttırdı. Diğer değerler içinde vitamin verir diye düşünüyorum.Kansızlığınız var mı?