Arzu_uu Ezgievrenn benım bebeğimde 9 haftalıkken böyleydi erkek bence bebeğiniz hayırlısı olur inşallah
Ezgievrenn Dilarac teşekkür ederim hayırlısı amin sizinde var sanırım biraz önce gördüm bir postta sağlıkla kavusalim inşallah 💞
Ezgievrenn Denizyildizi1 ilk hamilelik kesem yuvarlakti kızım oldu o yüzden doğru olabilir diye düşündüm
Melistkr2 Arzu_uu Ezgievrenn Denizyildizi1 Benim cinsiyete de bakarmısınız size zahmet 13 haftalık :)
Ezgievrenn Arzu_uu yaa bnm içime doganda erkek hep eşim de ikincide kız olsun diyor hayırlısı artik teşekkür ederim 😌