_zeynep03 bende tiroid hastasıyım canım hemilelik düşündüğüm zaman bi gidip doktora büyün değerlerime baktırdım o zaman oldum tiroid hastası olduğumu doktor kontrol altında olman lazım dedi 25 mg la başladım doktor baya düşmüş hapı yarım kullan geçici olabilir dedi hapı yarım kullandım troidim gene yükseldi doktor tekrardan 25 mg çıkardı ilacı düzenli kullandım 2 ay sonra hamile kaldım doktor 3 ay gelmene gerek yok ama hamile kalırsan hemen gel tiroid hamilelikte çok önemli dedi hamile olduğumu öğrenince hemen gittim 75 mg çıkardı ilk aydan beri 75 mg kullanıyorum düzenli olarak doktora gidiyorum hatta 1 ayı geçirdiğim zaman doktor kızıyor 2 elin kanda bile olsa her ay geleceksin bebeğin gelişimi sağlığı için çok önemli dedi. Ek takviye ilaçlar kullanıyorum onları aksattığım oluyor doktor her ilacı aksatabilirsin ama sakın tiroid ilacını aksatmadan iç diyor. Biraz uzun oldu ama önemli olduğunu anlatmak istedim ☺️